Sommerjobb som postvert for ungdom

Vi søker ungdom fra og med 16 år og til og med 17 år for arbeid som postvert ved Ryslingmoen sykehjem.

Som postvert hjelper du med måltider til pasienter, du skaper og gjennomfører aktiviteter sammen med pasienter og legger til rette for et sosialt fellesskap.

Som postvert på Ryslingmoen sykehjem vil du lære mye om arbeidslivet gjennom sommeren.

Jonas jobbet som postvert i høstferien 2022

Han sitter igjen med mange gode opplevelser, og ble rørt når en beboer gjenkjente han.

- Å deg var det jaggu lenge sida je har sett, takk før sist, håssen har det gått med deg?

- Det var litt spesielt i mine øyne, en pasient som har demens-sykdom og som husker meg etter så lang tid, forteller Jonas.

Les erfaringer fra tidligere postverter ved Ryslingmoen sykehjem.

Postverter i Åmot kommune - Klikk for stort bildeNoen av postvertetene i Åmot kommune 2022