Innbyggerundersøkelse på SMS om egenberedskap

Sektorleder samfunnsutvikling

Vi du være med på laget, og er du klar for å lede en spennende og viktig sektor i Åmot kommune?

En offensiv og løsningsorientert kommune

Vi søker etter en sektorleder som har bred ledererfaring, relevant kompetanse og en helhetlig forståelse av balansen mellom god forvaltning og ønsket utvikling.

Du må evne å jobbe helhetlig, inkluderende og tverrfaglig. Du må ha stayerevne, robusthet og se viktigheten av kontinuitet for å lykkes.

Åmot ønsker å være en offensiv og løsningsorientert kommune der det ikke er noen motsetning mellom å drive forsvarlig forvaltning og offensiv samfunnsutvikling.

Til sektoren ligger følgende enheter

• Kommunal drift/eiendom
  • Landbruk og utmark
  • Plan
  • Byggesak og geodata
  • Brann og redning

Åmot er forsvarets største kommune i Sør-Norge

Langtidsmeldingen til forsvaret og forsvarsløftet som er enstemmig vedtatt i Stortinget betyr at denne posisjonen styrkes ytterligere. Du vil som sektorleder komme tett på den viktige jobben og rollen vi har som vertskommune.

Som sektorleder får du med deg kompetente ledere og dedikerte medarbeidere i en mangfoldig sektor.

Som sektorleder blir du en del av kommunedirektørens strategiske ledergruppe. En ledergruppe som tenker og jobber helhetlig og sektorovergripende.

Søk på stillingen

Se fullstendig utlysning og søk her

Søknadsfrist 4. november 2024.