Julekveld for alle

Celine og Åmot kommune inviterer til felles julemiddag på juleaften.

Jul og juleaften er en tid med samhold, fellesskap og glede. Vi åpner kulturhuset og inviterer alle som ønsker, de som vil og de som trenger, til felles julefeiring fredag 24. desember.

Julekveld for alle - Klikk for stort bildeJulekveld for alleCeline Ben Zaiter Osmundsen er vert for kvelden. Hun er opprinnelig fra Stavanger, men bor, jobber og studerer på Rena.

- Jeg hadde lyst til å gjøre noe annet denne julen her og endre fokus fra meg selv til noen andre. Dette gleder jeg meg til.

Du er hjertelig velkommen som pensjonist, som enslig, som samboer eller som familie, åmoting eller ei. Kvelden er åpen for alle.

Vi serverer gløgg fra kl. 16, det blir tradisjonell julemat, kaffe og kaker, julesanger, samhold og fellesskap. Vi tar vare på tradisjoner og skaper nye sammen. Vi tilpasser meny etter ønske, og venter svar fra Nissen om han kommer.

En julekveld for alle koster i utgangspunktet kr. 250. Har du utfordringer med økonomien, gi beskjed ved påmelding. Vi gir også familierabatt.

Julekveld for alle arrangeres av Åmot Frivilligsentral, og du kan melde deg på til Turid. Send en e-post til tat@amot.kommune.no, eller ring/SMS til 479 71 763.

Meld deg på innen 12. desember 2021.